Jak být flexibilní a vnímavý obchodník
- Vladimír Patzak

- 21. 2. 2023
- Minut čtení: 1

Sepsal jsem si pár pravidel, která mi v životě fungují. Třeba mohou někomu také pomoci.
Buď přirozený.
- Nebuď „leklá ryba „ nebuď „namachrovaný“. Buď sám sebou. A nezapomeň, že jsi profesionál.
Neboj se.
- Ničeho. Neboj se hnusného prostředí, neboj se luxusního prostředí. Neboj se „namistrovaného“ klienta.
Věnuj pozornost signálům.
- Sleduj nonverbální komunikaci a vždy reaguj na jakékoliv známky nespokojenosti nebo změny.
Buť empatický.
- vciť se do situace zákazníka a udělej vše pro to, abys mu pomohl najít řešení, které odpovídá jeho potřebám.
Ukaž zájem.
- Projevuj zájem o zákazníka a jeho potřeby tím, že mu budeš naslouchat. Udrž si osobní kontakt.




Komentáře