top of page
Vyhledat

Skvělá komunikace je pro prodej klíčová

Když už jsem psal o pravidlech pro kvalitní komunikaci, tak přidávám pár zamyšlení. Vynikající komunikace je klíčová ve všech oblastech života. Měla by všem zúčastněným přinášet radost a užitek. V tomto textu se zaměřuji na prodej.


ree

Výborné komunikační dovednosti jsou pro úspěch klíčové. Nejde však jen o schopnost mluvit, ale také o schopnost naslouchat a porozumět svému klientovi.


Jak mluvit s klienty, abychom mohli prodat více výrobků a služeb a vybudovat si s nimi lepší vztahy?


Prvním krokem je aktivní naslouchání. Porozumění tomu, co klienti říkají. To znamená, že když zákazník mluví, nepřemýšlíme o tom, jakou odpověď jim chceme dát. Protože když o tom přemýšlíme, neposloucháme je. Nenasloucháme jejich skutečným potřebám.


Také bychom měli být připraveni na otázky, které mohou během rozhovoru vyvstat, abychom odpověděli hned. Každý obchodník by měl být na všechny možné otázky klienta připravený dřív než může být pozdě.


To má dost společného s dobrou přípravou. Jsi neúspěšný obchodník? Asi se na svá jednání nepřipravuješ…


Důležitou součástí skvělé komunikace s klienty je hledání způsobů, jak ukázat, že nám záleží na jejich potřebách. Pomůže nám to vybudovat důvěru a klienti se budou cítit jistěji.

 
 
 

Komentáře


KONTAKT

​Tel: +420 605 700 272

​vladimir@patzak.cz

Díky za odeslání

© 2023 by Vladimír Patzak

bottom of page