60 vteřin... Kdo mluví na obchodní schůzce více?
- Vladimír Patzak

- 11. 2. 2020
- Minut čtení: 1
Když se o tom bavím s obchodníky, tak často dostávám odpověď, no samozřejmě obchodník. Protože on musí být ten aktivní. Především v té fázi, kdy zákazníkovi něco nabízíme, prezentujeme nebo ukazujeme.
No a tady bývá problém. Především u těch obchodníků, co milují svůj produkt. Samozřejmě bychom ho měli milovat všichni. Problém je, když si to neuvědomujeme a tím jak jsme si jistí, že ten produkt známe, tak to pak "valíme" na toho zákazníka kosmickou rychlostí. A co z toho vzniká? Otrávený zákazník. Proč je otrávený? Protože naproti němu sedí otravný obchodník.
Jsem přesvědčený, že komunikace by měla být v celé obchodní schůzce vyrovnaná. My obchodníci bychom se o to měli snažit, aby se ten zákazník cítil dobře a byl ochoten nás vnímat.
Co si o tom myslíte?




Komentáře