top of page
Vyhledat

60 vteřin... Kdo mluví na obchodní schůzce více?

Když se o tom bavím s obchodníky, tak často dostávám odpověď, no samozřejmě obchodník. Protože on musí být ten aktivní. Především v té fázi, kdy zákazníkovi něco nabízíme, prezentujeme nebo ukazujeme.



No a tady bývá problém. Především u těch obchodníků, co milují svůj produkt. Samozřejmě bychom ho měli milovat všichni. Problém je, když si to neuvědomujeme a tím jak jsme si jistí, že ten produkt známe, tak to pak "valíme" na toho zákazníka kosmickou rychlostí. A co z toho vzniká? Otrávený zákazník. Proč je otrávený? Protože naproti němu sedí otravný obchodník.


Jsem přesvědčený, že komunikace by měla být v celé obchodní schůzce vyrovnaná. My obchodníci bychom se o to měli snažit, aby se ten zákazník cítil dobře a byl ochoten nás vnímat.


Co si o tom myslíte?


 
 
 

Komentáře


KONTAKT

​Tel: +420 605 700 272

​vladimir@patzak.cz

Díky za odeslání

© 2023 by Vladimír Patzak

bottom of page